مرحله 4، مرحله بیماری مزمن کلیوی بدون امید به دیالیز زندگی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم دیالیز یک درمان معمول برای درمان بیماری مزمن کلیه است، که با کمک آن، بیماران می توانند طول عمر خود را طولانی کند. اما آن را تا به بسیاری از عوارض جانبی و نیاز بیمار به آن را برای بقیه زندگی خود را، آن را دردناک به آنها است. بنابراین برخی از بیماران که باید انتخاب کنید زندگی بدون آن، برای این بخش از بیماران سوال را نگران است چه مدت می تواند آنها زندگی می کنند. بعد من امید به زندگی از مرحله 4 CKD بدون دیالیز تجزیه و تحلیل.

ما می دانیم که مرحله 4 CKD مرحله حیاتی بیمار است، در این مرحله برخی از نشانه های آشکار شروع به ظاهر می شود و ممکن است بیمار ناراحت کننده تر سقوط کرد، به طوری که آنها مشتاق به درمان هستند، اما هیچ درمان های موثر برای درمان این مرحله وجود دارد. روش اصلی برای بیماری کلیه در درمان طب غربی هورمون است، اما داروها هورمون تنها برای علامت آن، می توانید آن را از ریشه آن را درمان نیست. کاربرد اولیه معتبر است، اما پایدار نیست و می تواند از آن خلاص شدن از شر. چه چیزی بیشتر، عوارض جانبی بسیاری وجود دارد و یک نرم افزار مدت زمان طولانی از هورمون ها می توانند به پوکی استخوان و نکروز آسپتیک سر استخوان ران شود. بنابراین ما پیشنهاد شما برای انتخاب درمان های سنتی طب چینی. آیا روش درمان بهتر چینی برای جایگزین کردن آن وجود دارد؟ می تواند به آنها کمک کند که برای جلوگیری از دیالیز؟

پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، کارشناسان ما در اختراع یک درمان جدید است که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. ثابت شده است که یک روش درمان موثر برای درمان مرحله 4 از CKD. با کمک آن، بیماران می توانند طولانی تر و بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند. اما افراد مختلف دارای شرایط بیماری های مختلف، پس امید به زندگی متفاوت از فردی به فرد می باشد. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات دقیق از آن، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

مرحله 4، مرحله بیماری مزمن کلیوی بدون امید به دیالیز زندگی

 





:: برچسب‌ها: مرحله 4 بیماری مزمن کلیه بدون دیالیز، امید به زندگی، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: